lördag 9 augusti 2008

London Calling!

Efter mycket om och men är äntligen biljetten till säsongspremiären 16/8 mot WestBromwich i tryggt förvar i min plånbok! Jag lovar att vinka i TV! ;-)

Jag och Jerker tar 11-flyget till London på fredag för att äntligen se Arsenal live på hemmaplan!

Vi har att se fram emot 3 dagar i London med shopping (jag har fått en A4 av frugan med saker att köpa vilket tvingar mig att ta en bag istället för den tänkta ryggsäcken), fotboll i världsklass, flottig friterad mat och säkert en och annan pint!

Det känns även tryggt att vi bokat rum på det fashionabla "Hotel Hallam" i centrala London http://www.hallam.co.uk/, med omdömen på "siteadvisor" som; "- A hell hole!", "- The vorst place on earth", "-Some cellar rooms are disturbed by the underground trains"....känns sådär...tur att vi inte ska vara på rummet hela tiden (utan alltså shoppa enligt frugans A4:a, det senaste är att jag ev. ska köpa lakan och gå och dra på i 6 timmar innan flyget går)!

Fan vad jag längtar! Har sett fram emot denna resa sen i julas då jag fick första bidraget i julklapp av min kära familj(vilket kanske gör A4:an lite mer legitim)!

Proud to be a gooner!

Inga kommentarer: